Anasayfa > New Jersey > 2. Hafta

2. Hafta

Amerika ‘da ilk haftayı geride bıraktık ve 2. haftaya girdik. Üşengeçliğimden uzun süredir girip bloga yazamıyordum. Vakit bulmuşken karalayalım dedik bişeyler. Twitter ve Flickr yetiyor gibi ama olsun…

Kursa başladık ve aynen devam ediyoruz. Bugün dersim vardı. Sınıfta 3 kişiydik. Tayvanlı, Mısırlı ve bir Türk… Hocamızda Koreli. Ne sınıf ama =) Kursum cuma ve pazar hariç her gün var. 8 hafta sürecek ve 2. haftama bugün başladım. Zaman Türkiye ‘de ki gibi hızlı değil ağır ağır ilerliyor. Türkiye ‘de günler saat, saatler saniye gibi ilerliyordu.

Kursa her gün otobüsle gidip geliyorum. Önce Hackensack ‘e gidiyorum, oradan Paramus otobüsüne atlıyorum. 76 ve 752 numaralı hatları kullanıyorum. iPhone ‘um sayesinde otobüs kaçırma ve kaybolma gibi bir derdim yok. Google Maps ‘e gideceğim yeri giriyorum, önce beni en yakın otobüs durağına yönlendiriyor ardından bineceğim otobüsü söylüyor. Dahası kaç dakika içinde geleceğini bilgisi bile var. Sistem burada tıkır tıkır işliyor. Saniyesi saniyesine otobüs durağa geliyor. iPhone ile buradan Los Angeles ‘a bile giderim, o kadar rahat.

İngilizce konusunda endişem vardı ama artık rahatım. 5 sene önce geldiğimde ne anlayabiliyor, ne de konuşabiliyordum. Artık Amerikalıların o İngilizcesini anlayabiliyorum. Dilimde yavaş yavaş açılıyor. Kısaca herşey şimdilik iyi.

Yarın ehliyet için DMV ofisine gideceğiz. Araba almak istiyorum fakat ehliyetim olmadığı için araba alamıyorum. Bu hafta ehliyet için uğraşacağız. Sanırım ehliyet için 6 puan toplamak gerekiyor. Pasaportum 4 puan, bankada açtığım hesap kağıdım 1 puan. Etti 5 puan, listeye baktım 6. puan çıkmıyor… Gidip oraya bakıcaz. Umarım yapacak bişeyleri vardı. Şimdilik bu kadar, boş olduğumda yine karalarım…

  1. Ekim 20, 2009, 12:52 am

    Dikkat fazla hız yapma sonra seni de haberlerde helikopter takibi altında izlemeyelim🙂 sen iztur,efeturları bırak 76 ve 752 in peşinden koş TR gibisi varmı beee😉 dimi dimi ama🙂

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

