Anasayfa > New Jersey > İlk Maç Günüm

İlk Maç Günüm

fenerbahce+usa+logoUykum hala normale dönmedi. Akşam kendimi zorladım gec yatmak için ama saat 11 de kapandı gözlerim. Yine gün ağarmadan kalktım. Sanırım saat 6 civarıydı. Buranın 6 sı, Türkiye ‘nin öğleden sonra 1 i. Bunu fırsat bilerek arayacaklarımı aradım. Aralamalarımı Calling Card ile yaptım. 5$ lık kart ile cep telefonunu 1, ev telefonunu yaklaşık 2 saat arayabiliyorsunuz. Sevdim bu işi.

Allah ‘tan bugün sabah maçı vardı da canım sıkılmadı. Saat 9 ‘da galatasaray ‘ın maçı başladı. Keyifle izledim maçı. Ankaragücü tam 3 tane salladı. Nedir bu galatasaray ‘ın sarı ve lacivertten çektiği hala anlamış değilim! Bu iki rengi yanyana görünce salıveriyorlar kendilerini. Kısaca günüm güzel başladı.

galatasaray ‘ın maçından sonra önce kahvaltı yaptık, sonra dışarıya çıktık. Birer kahve içip, Fenerbahçe ‘nin maçını izlemeye döndük. galatasaray ‘ın yediği kadar gol attık. 4 sene boyunca Kadıköy, deplasman demeden tribün kovalayıp sonra Amerika ‘da öyle sakin sakin maç izlemek garip bir duygu. Alışıcaz artık =)

Yarın TOEFL kursum için Kaplan ‘a gidicem. Yani ilk okul günüm diyebilirim. Kayıt yaptırıcam, sonra da yolu öğrenmeye çalışıcam. Malum araba almam için önce buranın ehliyetini almam lazım. O yüzden 1 hafta otobüs ile gidip gelebilirim kursa. Benim için sorun değil, hatta aksine zevkli olur. Derler ya her şey tadında güzeldir diye aynen öyle. 1 hafta sonra da ehliyeti halledip arabamı alıcam inşAllah. Şimdi dışarı çıkıyorum. Kuzen ile dışarıda NFL maçı seyredicez. Amerikan futbol maçı yani. Görüşmek üzere….

Kategoriler:New Jersey Etiketler:, , , ,
  1. Aycan
    Ekim 5, 2009, 10:33 pm

    FB taraftarlığı bitti şimdi NFL ye mi başladın🙂 NFL ye yeni açılım getirdim Noluyor Fenere Lan🙂 bu fener böyle giderse 6s maçı süper olacak. Kardeşim ben stat da olucam sana resimleri çeker anında mail atarım🙂

  2. Hulya
    Ekim 6, 2009, 2:09 pm

    Bunlari boyle yazman cok hos bisey yaa…her gun bakiyorum bugun jerseyde ne yaptin diye sayende ercanida gorebiliyorum :)…cok ozlemisim…ins bende en yakin zamanda gelicem….

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

