Anasayfa > New Jersey > Geldik

Geldik

Jetlag dedikleri bu olsa gerek. Hala kendime gelemedim. İstanbul ‘dan DL0073 uçuş numarsı ile, saat 13:00 ‘de havalandık. Aslında 12:30 ‘da havalanmamız lazımdı, fakat uçağın kargo bölümünde uçakta olmayan birinin bagajı kaldığı için gerip döndük. Tam cinayet… 11 saatlik uçuşun ardından yere indiğimizde, saat burada 17:00 idi. İşte bütün dengeler bu noktada koptu =)

New York JFK ‘ya indi uçak. Fakat filmlerde gördüğüm JFK bu değildi benim. Ya da bunlar bizi farklı yerinde indirdi. Neyse sağlık olsun diyelim. Bu arada uçuş baya bi gerdi beni. Tam ortada oturduğum için rahat hareket edemedim. Her kalkmaya izin istemek zor. Bir yanımdaki neyse ki ingilizce anlıyordu. Diğer yanımdaki bayan malesef içler acısıydı. Uykusuzlukta her geçen saat eklenince baya bi gerildim.

Bagaj kontrolü sırasında polis aradan beni seçti, kağıdıma R ‘yi koyup kontrole gönderdi. Sonradan öğrendim ki R, Random ‘un R siymiş. Yani rastgele seçip kontrole gönderiyorlar. Herhangi bir şüphelenme yok. Kontrole gittim, 2 zenci abimiz bana baktı, elimdeki kağıda bakıp R ‘yi görünce sinirlendi. Sinirlenmesi R ‘yi koyan poliseydi. =D ‘Bu da her önüne gelene R koyuyor’ der gibi küfür bastı, beni de hiç kontrol etmeden gönderdi.

Havaalanında kuzen karşıladı. New York ‘tan New Jersey ‘e 1,5 saate gittik. Geldiğimde saati bilmiyordum. Yemek yedikten sonra biraz  TV seyredip, yatağa girdim. Şu an sabahın 6 sı ve uyku tumuyor malesef. Bugün telefon hattımı halledicem, hallettiğim de Twitter ‘dan durumlarımı paylaşırım takip edenlere. Şimdilik bu kadar yeterli, dahası için hatta kalın….

p.s. En yakın zamanda kaldığım yerin resimlerini ekliyicem

  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

