Anasayfa > İstanbul > “İyi yolculuklar”

“İyi yolculuklar”

Amerika ‘dan vize almak gerçekten zor işmiş. Saat 08:30 ‘a verilen randevuya yetişmek için erkenden çıktım yola. İyiki de erkenden çıkmışım. Daha ilk kontrolde bir evrağımda sorun çıktı. Dijital ortamda doldurulması gereken DS-156 formumun en arka sayfasındaki barkod silik çıkmış. Konsolosluğun hemen karşısında bu işlerle uğraşan yerler var. Birine girip formun yeniden çıktısını aldırdım. Ücret 10 Lira. İyi iş valla… Mecburen bir daha konsolosluğa girdik. Aynı güvenlik aramalarından geçtik. Havalimanı girişinden farkı yok, kemere kadar çıkardık.

Bütün prosedürleri hallettikten sonra mülakat için beklemeye koyulduk. Mülakatın yapılacağı vize ofisine gidince baya bi şaşırdım. Girişte Fenerbahçe bayrağı, flaması ve posteri asılıydı. Duvarda R.Carlos ‘un resmi vardı. Valla ne yalan söylüyüm görünce onları heyecanım yatıştı =) Bi yarım saat bekledikten sonra nihayet sıra geldi. İlk sorusu daha önce yaptığım Amerika ziyaretim oldu. Nereye gittiğimi sordu, okul evraklarımı istedi, babamın işi ile ilgili sorular sordu ve ardından; “isteğiniz onaylanmıştır, iyi yolculuklar” dedi. Hemen verdiği kağıt ile UPS ‘e gidip adresimi verdim. Sanırım 2 gün içine pasaportum, henüz kaç yıllık olduğu belli olmayan Amerika vizesi ile birlikte elimde olacak.  Sonuç olarak bu cuma uçuyorum… Elveda İstanbul!

Kategoriler:İstanbul Etiketler:,
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

